6. 6. 2016

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji določajo in urejajo uporabo spletne strani na naslovu http://knjiga-dojenje.si in na podstraneh te spletne strani. Lastnik in upravljalec navedene spletne strani je Zavod HRAST, izobraževanje, svetovanje in založništvo, Vreskovo 25A, SI-1420 Trbovlje, matična številka 701774000, davčna številka 67096131 (v nadaljevanju lastnik), ki je tudi ponudnik izdelkov in storitev prek e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, opredeljujejo pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med prodajalcem in kupcem. Kupca zavezujejo ti splošni pogoji, ki postanejo veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik oz. kupec je ob oddaji naročila vsakokrat posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Splošni pogoji poslovanja so kupcu na vpogled tudi na prevzemnem mestu prodajalca.

Ta spletna stran deluje skladno z veljavno zakonodajo, po kateri je prepovedano pošiljanje ali distribucija žaljivih, sovražnih ali nelegalnih vsebin. Lastnik v celoti prevzema odgovornost za vsebino, ni in ne more pa biti odgovoren za dejanja, ki jih s pomočjo te spletne strani izvaja uporabnik. Lastnik kot ponudnik spletne trgovine (oz. ponujenih izdelkov ali storitev) ne odgovarja za točnost vnesenih podatkov oz. vsebin, posredovanih prejemnikom prek te spletne strani. Lastnik oz. ponudnik in njegovi zaposleni ali podizvajalci, ki omogočajo delovanje te spletne strani, pod nobenim pogojem niso odgovorni za kakršne koli pravne posledice ali kakršno koli nastalo finančno in drugo škodo.

Varovanje zasebnosti

Zavod HRAST kot ponudnik spletne trgovine zbira določene podatke o uporabnikih, in sicer zgolj za namen zagotavljanja kakovostne storitve in za komuniciranje s strankami, v povezavi s procesom naročanja in v podporo naročanju, pa tudi za spremljanje statističnih podatkov o uporabnikih in naročilih.

Ponudnik posredovanje podatke zbira, obdeluje in hrani skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Zbranih podatkov o svojih strankah ter naročniških seznamov ne posreduje tretjim osebam, razen državnim organom za namen pregona storilcev prekrškov in kaznivih dejanj, kadar ti to izrecno zahtevajo skladno z veljavno zakonodajo. Ponudnik navedene osebne podatke shranjuje na tehnično in programsko varovani računalniški opremi.

Druge določbe

Ponudnik in naročnik izdelka ali storitve soglašata, da ta določila predstavljajo sporazumno dogovorjeno izjavo o medsebojnem razumevanju in sprejemanju pogojev poslovanja, zato ob naročilu preneha veljati vsakršen drugačen pisni ali ustni dogovor.

Za vse dodatne informacije in pooblastila se obrnite na Zavod Hrast, Vreskovo 25A, 1420 Trbovlje, zavod-hrast@telemach.si, ali na naslov narocila@knjiga-dojenje.si.

Splošni pogoji spletne trgovine www.knjiga-dojenje.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) in Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

Za vse morebitne spore je pristojno sodišče v Trbovljah. Za uporabo www.knjiga-dojenje.si in tolmačenje teh splošnih pogojev velja pravo Republike Slovenije.

NAKUPNI, CENOVNI IN PLAČILNI POGOJI

Cene

Cene ne vsebujejo DDV, ker DDV ni obračunan v skladu s 1. odst. 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je trenutno objavljeni podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med samo obdelavo naročila, vam bomo kot naročniku omogočili odstop od nakupa, hkrati pa ponudili rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo kupca (status naročila se spremeni na “obdelano”). Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji poslovanja fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Izdaja računa

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna prek ponudnika ali, če je kupec prijavljen v sistem, tudi v kupčevem uporabniškem profilu.

Ponudnik se obvezuje, da bo za vsako dobavo blaga izdal račun, na katerem so razčlenjeni cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Račun se v fizični (papirni) ali elektronski obliki izročimo kupcu. Prosimo, da račun skrbno shranite, ker lahko služi kot garancijski list za kupljene izdelke. Račun prejmete v PDF formatu na vaš elektronski naslov.

Kuponi

Koda za popust ali promocijska koda prinašata ugodnosti pri nakupu in sta časovno omejeni. Aktivno kodo, imenovano tudi kupon, bonus ali darilni bon, občasno objavljamo v oglasnih sporočilih, e-poštnih okrožnicah, na družabnih omrežjih in v drugih medijih. Skozi postopek uporabe kode vas vodi obrazec na podstrani za naročilo; kodo vpišete na predvideno mesto, ko ste izdelke že zložili v košarico. Vrednost popusta se v zadnjem koraku avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je še treba poravnati. Za nakup enega izdelka lahko uveljavite le eno kodo za popust. Koda za popust je enkratna, torej jo lahko uporabite le enkrat.

Plačilo

V spletni trgovini nudimo naslednje možnosti plačila:

  • z gotovino ob osebnem prevzemu pošiljke,

  • z nakazilom na TRR, prek predračuna: po potrjenem naročilu prejmete predračun, naročilo pa odpremimo, ko je priliv viden na našem TRR.

POGOJI DOSTAVE

Trudimo se, da so vsa naročila odpremljena v najkrajšem možnem času. Če je izdelek na zalogi, bomo pošiljko običajno odpremili isti ali naslednji delovni dan. 

Za nas pakete dostavlja Pošta Slovenije. Pošiljke so večinoma dostavljene naslednji delovni dan od dneva odpreme. Ko bo vaše naročilo odpremljeno, prejmete obvestilo, da smo izdelek odposlali.

Strošek poštnine oz. dostave za Slovenijo je razviden v košarici ob zaključevanju naročila. Za hkratno naročilo dveh izdelkov plačate enako poštnino kot za naročilo enega izdelka. Če naročite tri ali več izdelkov, poštnino na ozemlju Slovenije krije prodajalec. Za pošiljanje paketov v tujino velja cenik Pošte Slovenije za mednarodni promet.

Osebni prevzem

Izdelke lahko prevzamete tudi osebno na naslovu podjetja, vendar le ob vnaprej oddanemu naročilu. Dogovorili se bomo za čas prevzema. Pri osebnem prevzemu je mogoče vnaprejšnje plačilo po predračunu ali plačilo z gotovino.

PRAVICE POTROŠNIKA IN VRAČILO BLAGA

Naročene izdelke nam lahko iz kakršnega koli razloga nepoškodovane vrnete in prejmete polno vračilo kupnine. O nameravanem vračilu nas morate pisno obvestiti najkasneje v 14 dneh od dne prejetja blaga, blago pa vrniti v nadaljnjih 14 dneh. Stroške vračila blaga krije potrošnik. Ob vračilu lahko zahtevate vrnitev kupnine, ki vam jo bomo nakazali na vaš transakcijski račun najkasneje v 14 dneh od prejetja obrazca za vračilo blaga.

Vrnjeni izdelek mora biti brezhiben in ne sme imeti nobenih znakov uporabe ali poškodb, vrniti ga morate v nespremenjeni količini in varni embalaži.

Vračila za pravne osebe

Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljke izdelkov v okviru garancijskih pogojev. Naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe kot to velja za fizične osebe.

Poškodovan paket

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, morate sprožiti postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. Pričetek postopka vračila pričnete z izpolnitvijo obrazca za vračilo blaga.

Stvarna napaka

Stvarno napako lahko uveljavljate, v kolikor menite, da kupljeni izdelek že ob nakupu ni imel lastnosti, potrebnih za njegovo normalno rabo, in v drugih primerih, ki jih kot stvarne napake določa Zakon o varstvu potrošnikov. O tem prodajalca obvestite najkasneje v roku dveh mesecev od odkritja stvarne napake in po lastni izbiri zahtevajte: odpravo napake, vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako, zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska.

Izdelek nam dostavite v pregled z natančnim opisom napake. V primerih, ko prijavljena napaka ni sporna, bomo zahtevi ugodili najkasneje v roku 8 dni po prejemu izdelka. V kolikor o napaki obstaja spor, lahko iz naše strani prav tako v roku najkasneje 8 dni pričakujete pisni odgovor.

Pravice potrošnika ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.